Coach ventura

רוני כהן יועץ מנטלי לספורטאים

רוני כהן יועץ מנטלי לספורטאים

09מאי
0

 

  
רוני כהן, מאמן פסיכו-מוטורי, מפתח תכנית רביב למצוינות ספורט,
מומחה לטיפול בלקויות קשב ולמידה בשיטת רביב.
בשנת 1998 הצטרפתי לברק בן שמחון ונילי רביב למכון רביב לפיתוח כישורי למידה וקשב והייתי שותף לפיתוחה של שיטת רביב. במכון רביב עסקתי בטיפול בכל קשת לקויות הלמידה ובהכשרת מטפלים. במהלך השנים התמחתי בעבודה עם ילדים, נערים ומבוגרים המתמודדים עם בעיות קשב וריכוז.
בשנת 2007 לקחתי את הניסיון והתובנות שצברתי על תפקודי קשב וחשיבה ופתחתי תכנית אימון ייחודית למצוינות בספורט. תכנית זו היא התכנית היחידה בשיטת רביב המתאימה לעבודה באופן אישי וגם באופן קבוצתי לספורטאים מכל התחומים.
כיום אני מטפל בקליניקה באופן עצמאי: מאמן ספורטאים למיצוי הפוטנציאל האישי שלהם. בין הכדורסלנים אותם אימנתי אפשר למצוא את: אבי בן שימול, עומרי כספי, יוגב אוחיון, סאשה בראטיץ,
יותם הלפרין, מורן רוט, ארז מרקוביץ, שון דניאל, טל קרפלס, טימי באוורס, עומאר סניד וערן אסנטי.
כמו כן אני עובד עם כדורגלנים, וספורטאים אישיים בטניס ובסייף. המאמנים עודד קטש וגיא גודס היו הראשונים שנעזרו באימון הפסיכו-מוטורי באימון קבוצת.
אימון פסיכו-מוטורי מתמקד באימון משולב של קואורדינציה, תפקודי קשב וחשיבה בזמן מאמץ פיזי ומנטאלי. האימון נעשה בעזרת תרגילים במגרש ומאפשר לשחקן לחשוב מהר יותר, להיות ממוקד יותר ולשחק חכם יותר.
מוטו אישי: אימון הוא חלק מדינאמיקה של שינוי. שינוי אמיתי מתרחש, כאשר אדם חודר לקובץ האמונות של עצמו ומשנה את הדפוסים, וההתנהגויות שהבין אותם כמגבילים וכמכשילים.
רוני כהן נייד: 2659230- 052
www.rcraviv.com